Skip to main content

APLIKACJA DO ZARZĄDZANIA DANYMI W FIRMIE

 

Comarch IBARD (dawniej iBard24) to profesjonalna usługa dzięki której możesz bezpiecznie przechowywać i synchronizować swoje dane w najbezpieczniejszej w Polsce chmurze Comarch. Oferujemy rozwiązania zarówno dla małych jak i dużych firm oraz dostawców usług takich jak firmy telekomunikacyjne.

BACKUP PLIKÓW I BAZ DANYCH

Comarch IBARD poza backupem baz danych MS SQL umożliwia w pełni zautomatyzowany backup plików i folderów zarówno na komputerze lokalnym jak i lokalizacji sieciowej FTP i SMB. Intuicyjny i elastyczny kreator harmonogramu tworzenia kopi zapasowej pozwala na nieskończoną ilość konfiguracji zadań backupu. Rozwiązanie jest tak proste, że nie wymaga pomocy działu IT i pozwala pracownikom na indywidualne ustawienie zadań z komputerów i urządzeń mobilnych.

Aplikacja Comarch IBARD umożliwia prosty i intuicyjny harmonogram backupu (tworzenia kopi zapasowej)  baz danych –  MS SQL (w tym baz danych programów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL i Comarch ERP Altum). Prosty i intuicyjny kreator harmonogramu backupu  pozwala na wybór pasującego do twojego biznesu czasu, kiedy kopia zapasowa bazy ma być przesłana do chmury. By zwiększyć efektywność i możliwość przywracania danych, dodatkowe ustawienia pozwalają na wybór ilości przechowywanych kopi oraz ich rodzaj (backup pełen, różnicowy, naprzemienny).

Backup zasobów sieciowych CIFS / SAMBA oraz FTP pozwala na tworzenie bezpiecznych kopii zapasowych plików bezpośrednio z serwerów, przy wykorzystaniu powyższych protokołów, bez konieczności uprzedniego zgrywania plików na komputer.

Aplikacja Comarch IBARD na platformę Android, iOS i Windows Phone pozwala na kompleksowy backup zawartości urządzeń mobilnych. Usługa umożliwia wykonywanie kopii bezpieczeństwa całej zawartości urządzenia, tj. m.in.: skrzynki SMS/MMS, listy kontaktów, kalendarzy, plików multimedialnych, ustawień urządzenia, a nawet APN. W praktyce, dzięki tej funkcjonalności, mamy możliwość odtworzenia całej zawartości urządzenia mobilnego, np. po zmianie lub awarii smartfona.

 

BEZPIECZNE UDOSTĘPNIANIE

Prowadząc działalność gospodarczą warto skupić się na sprawach najważniejszych, zostawiając rzeczy mniej ważne na drugi plan. Bezpieczne kopie zapasowe cennych danych pomimo, iż w firmie należą do spraw o najwyższym priorytecie, to dzięki w pełni zautomatyzowanej usłudze iBard24, wykonają się automatycznie, bez konieczności ich ręcznego wywoływania.

Łatwo udostępniaj wskazane pliki innym użytkownikom usługi. Udostępnianie wybranych zasobów dowolnej liczbie współpracowników, przy jednoczesnym nadawaniu im uprawnień do „odczytu” lub „odczytu i zapisu” (pełnej modyfikacji), pozwala na skrócenie czasu wymiany informacji, a więc jeszcze efektywniejszą współpracę zespołową.

Wymieniaj dane ze swoimi współpracownikami i w prosty sposób pracuj grupowo na plikach niemal w „czasie rzeczywistym”.

Szybka i łatwa wymiana dokumentów pomiędzy placówkami, definiowanie grup i uprawnień czy możliwość podzielenia konta głównego na wielu użytkowników, to tylko niektóre z możliwości i zastosowań Comarch IBARD do pracy grupowej w firmie.

Pracując z kontrahentami za pośrednictwem kanałów elektronicznych często zachodzi potrzeba wymiany dokumentów. Dzięki możliwości szybkiego i prostego wygenerowania linku do pliku oraz opcjonalnie zabezpieczenia go hasłem, użytkownik może łatwo udostępniać plik na zewnątrz, mając doskonałą alternatywę dla dużych załączników w wiadomościach e-mail.

Ponadto określając dokładną datę, do której plik ma być udostępniany, możemy ustalić odgórny termin widoczności pliku w Internecie, a znając aktualną liczbę jego pobrań, wiemy jak często zasób był pobierany.

 

SYNCHRONIZACJA DANYCH NA WIELU URZĄDZENIACH

Obecnie wymiana informacji to jeden z kluczowych elementów udanej i owocnej współpracy, szczególnie jeżeli ma ona charakter biznesowy. Dlatego tak ważne są kwestie związane z łatwością i szybkością wymiany plików pomiędzy współpracownikami. Oszczędzaj czas i zmniejsz koszty dzięki usłudze Comarch IBARD.

Łatwo udostępniaj wskazane pliki innym użytkownikom usługi. Udostępnianie wybranych zasobów dowolnej liczbie współpracowników, przy jednoczesnym nadawaniu im uprawnień do „odczytu” lub „odczytu i zapisu” (pełnej modyfikacji), pozwala na skrócenie czasu wymiany informacji, a więc jeszcze efektywniejszą współpracę zespołową.

Wymieniaj dane ze swoimi współpracownikami i w prosty sposób pracuj grupowo na plikach niemal w „czasie rzeczywistym”.

Szybka i łatwa wymiana dokumentów pomiędzy placówkami, definiowanie grup i uprawnień czy możliwość podzielenia konta głównego na wielu użytkowników, to tylko niektóre z możliwości i zastosowań Comarch IBARD do pracy grupowej w firmie.

 

SZYFROWANIE PLIKÓW

W czasach gdy nasze dane są mobilne warto uchronić je przed kradzieżą (lub zwykłym zgubieniem nośnika). Dzięki zastosowaemu szyfrowaniu, ważne dla nas pliki stają się bezużyteczne dla osób trzecich co oznacza, że pozostaną bezpieczne.

Dzięki generatorowi kluczy AES256 możesz zaszyfrować swoje pliki a klucz przekazać tylko osobom które mają plik odczytać. Twój klucz nie jest przesyłany do chmury, możesz bezpiecznie przechowywać go na nośniku zewnętrznym lub swoim dysku. Wszystkie dane można bezpośrednio zaszyfrować w aplikacji.

Comarch IBARD umożliwia wersjonowanie plików. Dzięki temu, już nigdy nie będziesz miał problemu z przywróceniem poprzednich wersji dokumentu.

Poprzednie wersje możesz pobrać, nie nadpisując aktualnej wersji a niepotrzebne pliki możesz usunąć.

Wielofunkcyjne narzędzie pozwalające użytkownikowi na:

  • bezpieczny BACKUP plików, baz danych i lokalizacji sieciowych do chmury Comarch
  • bezpieczne PRZECHOWYWANIE plików w chmurze Comarch
  • bezpieczne i łatwe UDOSTĘPNIANIE danych
  • SYNCHRONIZOWANIE danych między urządzeniami
  • zdalny DOSTĘP do dokumentów
  • SZYFROWANIE plików
  • WERSJONOWANIE plików

Istnieje możliwość wykonania kopii bezpieczeństwa baz danych do chmury Comarch bezpośrednio z systemu ERP Optima.

 

Twoje dane bezpieczne i dostępne na wszystkich urządzeniach

Twórz kopie zapasowe swoich danych (zarówno plików jak i baz danych) dzięki prostemu i intuicyjnemu kreatorowi backupu. Dzięki wielokanałowemu dostępowi: aplikacja desktop, aplikacja www i aplikacje mobilne, twoje dane dostępne są z każdego urządzenia na którym się zalogujesz na swoje konto. Nasze systemy bezpieczeństwa pomagają również na pełną synchronizację danych i szyfrowane udostępnianie plików.

Czy to rozwiązanie jest właśnie dla Ciebie? Zgłoś się do nas Kontakt