Negocjujesz warunki handlowe u swoich dostawców np. podczas targów branżowych?
Koncentrujesz się na ofertach i zamówieniach zakupu?
Comarch Mobile Zakupy to aplikacja dla przedstawicieli handlowych, zakupowców oraz innych pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu.
Przekonaj się jak aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych. Comarch Mobile Zakupy współpracuje bezpośrednio z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.
Poznaj korzyści
Comarch Mobile Zakupy to aplikacja oferująca szeroki wachlarz funkcjonalności dla przedstawicieli handlowych, wyróżniająca się m.in.:
- bezpieczeństwem danych aplikacji poprzez szyfrowanie bazy mobilnej,
- ergonomią interfejsu dostosowanego do codziennej pracy przedstawicieli handlowych, w celu szybkiej rejestracji zamówień zakupu oraz realizacji wizyt u dostawców,
- elastycznością dostosowania funkcji i danych udostępnianych pracownikom mobilnym w zależności do potrzeb danej branży.
Aplikacja mobilna zapewnia dostęp do aktualnych danych oraz umożliwia pracę offline w terenie.
Usprawnienia podczas wystawiania ofert i zamówień zakupu
Zaplanuj wizytę zakupową dostosowaną do Twoich potrzeb
Intuicyjny interfejs aplikacji ułatwia szybkie wystawianie dokumentów oraz:
- wykorzystanie skanera kodów kreskowych lub mobilnej klawiatury w celu dodania towarów do koszyka,
- dostęp do szczegółowych informacji o produktach,
- dopełnianie zamawianego towaru do pełnych jednostek zbiorczych (kartonów, palet, skrzynek),
- automatyczne naliczanie zdefiniowanych w centrali warunków handlowych m.in. promocji,
- drukowanie dokumentów na mobilnych drukarkach termicznych lub z podpisem klienta na drukarkach laserowych,
- wysyłanie wiadomością e-mail wydruków PDF dokumentów (kopii zamówień),
- analizowanie danych z wykorzystaniem raportów oraz możliwość ich kontekstowego uruchomienia, wydruku oraz wysłania w wiadomości e-mail,
- możliwość dodania załącznika na pozycji lub nagłówku wystawianego dokumentu (np. specyfikacji, umowy, szczegółowych wymagań dostawcy),
- wykorzystanie różnych typów elementów wizyt, co umożliwia zdefiniowanie dowolnego wymaganego sposobu postępowania podczas wizyty np. na targach branżowych, czy wizycie u dostawcy,
- rejestrowanie tras przejazdów oraz wykorzystania komunikatora do kontaktu z przełożonym oraz współpracownikami.
Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt zakupowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do Twoich potrzeb. Tworząc wzorzec wizyty można skorzystać z elementów, które umożliwiają m.in.:
- dodanie dokumentu z możliwością określenia na wzorcu towarów proponowanych oraz wymaganych,
- przeprowadzenie ankiety,
- wykonanie zdjęcia (merchandising),
- sporządzenie raportu obecności towarów własnych i/lub towarów konkurencji w sklepie,
- wydawanie materiałów promocyjnych/marketingowych,
- sporządzenie notatki ze spotkania.
Sprawdź pozostałe moduły z Rozwiązań mobilnych Comarch:
- Comarch Mobile Zarządzanie
- Comarch Mobile Sprzedaż
- Comarch Mobile mPOS
- Comarch Mobile Serwis
- Comarch HRM
- Comarch IBARD
Polecamy również programy dla biur rachunkowych.